Freitag, 4. Februar 2011

I'm looking in on the good life

Jag blev helt emotional när jag såg videon till Katy Perry's låt Fireworks. Så nu känner jag mig töntig, töntigare än vanligt alltså. Annars var eftermiddagen bra. Min körskolelärare behövde endast tvärbromsa 1 gång, gav två anmärkningar och såg inte ut att tappa humöret vid något tillfälle alls, vilket betyder att jag gör framsteg. Innan vi började lektionen berättade han att jag kommit så långt att han inte kommer förklara så mycket, utan sitter bredvid och anmärker endast då jag gjort något fel. Han förtydligade sedan att målet är ju att jag skall kunna sitta och köra självständigt utan honom bredvid mig. Mitt svar på det var att "ja, så länge du sitter bredvid mig är en bilfärd alldeles för dyr". Som tur var skrattade han. Jag hoppas att han inte tog illa upp.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen